Brendan “PlayerUnknown” Greene اخراج کارکنان PlayerUnknown Productions را پس از شکست استودیو در تامین بودجه کافی اعلام کرد. او گفت که رکود مداوم صنعت، نگه داشتن تیم کامل را برای ادامه کار روی بازی های جدید غیرممکن کرده است.

در یک پیام مفصل به اشتراک گذاشته شد در X، گرین توضیح داد که “صنعت بازی برای مدتی در شرایط سختی قرار داشته است و ما در مبارزه برای یافتن بودجه تنها نیستیم.” او اضافه کرد که شخصا استودیو را تا زمانی که ممکن است سرپا نگه داشته است: “من مفتخرم که این انتخاب را داشتم که به تنهایی چراغ های استودیو را روشن نگه دارم… من فقط می توانستم این کار را برای مدت طولانی انجام دهم، و اکنون باید با تیم کوچکتر و در عین حال یافتن شرکای مناسب برای پروژه به جلو برویم.”

گرین تایید کرد که Prologue، اولین بازی این استودیو، اکنون به صورت رایگان برای همه در دسترس است. این استودیو همچنین به کار روی بازی جدید خود، MELBA، با تیم کوچکتر ادامه خواهد داد.

مشخص نیست که چند نفر تحت تاثیر این اخراج قرار خواهند گرفت، زیرا PlayerUnknown Productions یک استودیوی مستقل است. این اولین استودیو متعلق به یک کهنه کار/افسانه صنعت نیست که در سال گذشته نیز اخراج شده است. ایکس باکس در آستانه تعطیلی استودیوی تیم شفر، Double Fine است و یک قرارداد انتشار لغو شده جان رومرو (DOOM) را مجبور کرد تا کارکنان استودیوی خود را در سال گذشته رها کند. پس از شکست در به دست آوردن تعداد فروش قابل توجهی، Build a Rocket Boy، که توسط لزلی بنزیس، تهیه کننده سابق GTA در Rockstar تأسیس شد، مجبور شد کارکنان خود را در سال گذشته نیز رها کند.

KitGuru می‌گوید: امیدواریم PlayerUnknown Productions بتواند بازگردد، اما در حال حاضر زمان بسیار چالش برانگیزی برای استودیوهای کوچک در صنعت است زیرا ناشران کیف پول خود را محکم می‌کنند.

حامی شوید!

(برچسب‌ها برای ترجمه

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری :