نصب ۱۶ هزار تجهیز تخصصی برای پیشگیری از نشت گاز در لرستان
به گزارش رهام خبر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین سپهوند با بیان اینکه صیانت از منابع انرژی و ارتقای ایمنی شبکه گازرسانی از اولویتهای این شرکت است، گفت: در سهماه نخست امسال با اجرای طرحهای تخصصی بهسازی شبکه، بخش قابل توجهی از برنامههای پیشبینیشده سالانه انجام شد.
وی افزود: در این مدت، ۱۲ هزار اتصال مفصلی از مجموع برنامه ۲۲ هزار موردی امسال و همچنین چهار هزار کوپلینگ یکپارچه از مجموع برنامه هشت هزار موردی نصب شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با اشاره به نقش این تجهیزات در افزایش ایمنی شبکه افزود: استفاده از اتصالهای مفصلی و کوپلینگهای یکپارچه، افزونبر کاهش احتمال نشت گاز، به افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش هدررفت انرژی کمک میکند.
سپهوند با تأکید بر تداوم اجرای این طرح گفت: تکمیل مراحل باقیمانده برنامه در دستور کار شرکت است تا اهداف پیشبینیشده سالانه در حوزه ایمنسازی شبکه، کاهش هدررفت گاز و افزایش تابآوری تأسیسات بهطور کامل محقق شود.