توسعه همکاریهای دوجانبه تهران و پرتوریا در حوزه انرژی
سردبیر
0
05/04/1405
رهام خبر، محسن پاکنژاد در حاشیه یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس، امروز (پنجشنبه، چهارم تیر) در دومین روز سفرش به هند، با کوگوسیِنتشو راموکگوپا، وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی دیدار و بر توسعه همکاریهای دوجانبه تأکید کرد.
وزیر نفت روز چهارشنبه (سوم تیر) در دیدار با شری مانوهر لال، وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند بر توسعه روابط تهران و دهلینو در حوزههای اقتصادی و انرژی تاکید کرده بود.
یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس ۲۵ و ۲۶ ژوئن (چهارم و پنجم تیر) در شهر گوروگرام هند برگزار میشود.
گروه بریکس، ۱۱ بازار نوظهور و کشورهای در حال توسعه بزرگ جهان شامل برزیل، چین، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، ایران، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی را گردهم آورده است.
کد مطلب ۲۲۵۶۳۳۸
لینک کوتاه :
اشتراک گذاری :