Resident Evil 4 Remake را می توان به لطف مد جدید – KitGuru به صورت Co-op بازی کرد
من سالهاست که Resident Evil Remakes را به صورت مجازی بازی میکنم و از اپلیکیشنی به نام Parsec برای انتقال کنترلها بین خود و شخص دیگری استفاده میکنم. برای Resident Evil 4، طرفداران دیگر مجبور به انجام این کار نخواهند بود، زیرا یک مود جدید قصد دارد تا کل کمپین را به بازی Co-op بیاورد.
چند سال پس از راهاندازی، یک مددر راهی برای آوردن بازی چندنفره Co-op به کمپین Resident Evil 4 Remake پیدا کرده است. این مد اکنون از طریق در دسترس است NexusMods، اما هنوز در مرحله بتا است و برخی از مسائل به طور فعال روی آنها کار می شود.
از طریق این مد، دو بازیکن میتوانند بازیهای خود را در زمان واقعی، از جمله همه درها، رویدادهای داستانی، دشمنان، سوئیچها، آلارمها و سایر عناصر را همگامسازی کنند.
برخی از مشکلاتی که در حال حاضر رفع می شوند عبارتند از: افزایش تاخیر، اشکالات هماهنگ سازی دشمن و توقف خودکار بازی هنگام باز شدن موجودی.
کیت گورو می گوید: آیا دوست دارید مودهای همکاری بیشتری برای بازی های Resident Evil ببینید؟
(برچسبها برای ترجمه