افزایش قیمت کنسول های سری Xbox جدید اعلام شده است و مایکروسافت تأیید کرده است که هر دو کنسول Xbox Series X و Series S از اول آگوست گران تر می شوند. در یک به روز رسانی به اشتراک گذاشته شده است از طریق سیم Xbox، این شرکت از افزایش هزینه قطعات به عنوان دلیل اصلی برای افزایش اخیر یاد می کند. به گفته مایکروسافت، قیمت حافظه و حافظه در حال حاضر به طور قابل توجهی در سال جاری افزایش یافته است و انتظار می رود تا پاییز ۲۰۲۷ دوباره دو برابر شود.

Xbox Series S 512GB از ۳۹۹ دلار به ۴۹۹ دلار، Series S 1TB از ۴۴۹ دلار به ۵۹۹ دلار، Xbox Series X 1TB (دیسک) از ۶۴۹ دلار به ۸۰۰ دلار و Xbox Series X 1TB Digital از ۵۹۹ دلار به ۷۲۵۰ دلار دیسک خواهد رسید.

این به دنبال گزارش دیروز ما است مبنی بر اینکه کنسول‌های نسل بعدی با توجه به خط سیر فعلی قیمت‌گذاری قطعات، می‌توانند به طور واقعی با قیمتی در حدود ۱۰۰۰ دلار عرضه شوند. با توجه به اینکه سخت‌افزار سری Xbox در حال حاضر در خرده‌فروشی با مشکل مواجه شده است، زمان افزایش قیمت دیگر دور از ایده‌آل است. مت پیسکاتلا، تحلیلگر صنعت بازی داده های فروش به روز شده را به اشتراک گذاشت نشان می‌دهد که فروش سخت‌افزار ایکس‌باکس در طول ماه مه به کاهش خود ادامه داده است، و با قیمت‌های بالاتری که اکنون در ماه آگوست قفل شده‌اند، به نظر می‌رسد این روند کاهشی ادامه خواهد داشت.

برای کاهش این ضربه، مایکروسافت در حال معرفی مجدد گزینه «پرداخت بعد» برای کنسول‌های ایکس باکس است – چیزی که این شرکت در گذشته از طریق بسته‌های اشتراک آزمایش کرده است. طرح جدید به مشتریان این امکان را می دهد که به جای پرداخت کل مبلغ، هزینه کنسول را در طول زمان تقسیم کنند.

کیت گورو می گوید: با ادامه افزایش قیمت قطعات، بعید به نظر می رسد که این آخرین تعدیل قیمتی باشد که قبل از ورود نسل بعدی شاهد آن هستیم.

حامی شوید!

(برچسب‌ها برای ترجمه)مایکروسافت

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری :