به گزارش رهام خبر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین سپه‌وند با بیان اینکه صیانت از منابع انرژی و ارتقای ایمنی شبکه گازرسانی از اولویت‌های این شرکت است، گفت: در سه‌ماه نخست امسال با اجرای طرح‌های تخصصی بهسازی شبکه، بخش قابل توجهی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده سالانه انجام شد.

وی افزود: در این مدت، ۱۲ هزار اتصال مفصلی از مجموع برنامه ۲۲ هزار موردی امسال و همچنین چهار هزار کوپلینگ یکپارچه از مجموع برنامه هشت هزار موردی نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با اشاره به نقش این تجهیزات در افزایش ایمنی شبکه افزود: استفاده از اتصال‌های مفصلی و کوپلینگ‌های یکپارچه، افزون‌بر کاهش احتمال نشت گاز، به افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش هدررفت انرژی کمک می‌کند.

سپه‌وند با تأکید بر تداوم اجرای این طرح گفت: تکمیل مراحل باقی‌مانده برنامه در دستور کار شرکت است تا اهداف پیش‌بینی‌شده سالانه در حوزه ایمن‌سازی شبکه، کاهش هدررفت گاز و افزایش تاب‌آوری تأسیسات به‌طور کامل محقق شود.

کد مطلب ۲۲۵۶۴۰۰

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری :