رئیس استودیو Bungie پس از اخراج گسترده کارکنان از سمت خود کناره گیری کرد – KitGuru
Bungie دیروز اخراج ها را تایید کرد اما اعداد خاصی را به اشتراک نگذارد. با این حال، اکنون گزارشها نشان میدهند که حدود ۴۰۰ کارمند در حال ترک هستند، که با ادعاهای قبلی مبنی بر اینکه Bungie در حال آمادهسازی برای کاهش تقریبا ۵۰ درصدی تعداد کارمندان خود است، همسو هستند.
به گفته روزنامه نگار پل تاسی، تقریباً ۴۰۰ کارمند برای جلسه داخلی اعلام کاهش حضور داشتند، به این معنی که نزدیک به ۵۰٪ از استودیو در حال اخراج هستند که مطابق با گزارش های قبلی است. این به دنبال تایید دیروز Bungie مبنی بر اینکه پس از پایان توسعه بازی Destiny 2 در حال انجام یک تلاش بزرگ برای کوچکسازی است.
جیسون شرایر از بلومبرگ نیز گزارش داده است جاستین ترومن، رئیس استودیوی Bungie، پس از اخراج از سمت خود کناره گیری می کند. ترومن در سال ۲۰۲۵ رهبری را بر عهده گرفت و جانشین مدیرعامل سابق پیت پارسونز شد. پارسونز بر خرید Bungie توسط سونی نظارت داشت، معامله ای که از آن زمان برای ارائه نتایج برای هر دو طرف مشکل داشت.
سونی قبلاً اذعان کرده است که Bungie اکنون به طور قابل توجهی کمتر از ۳.۶ میلیارد دلاری است که برای استودیو پرداخت کرده است و حدود ۷۵۰ میلیون دلار ضرر را ثبت کرده است.
اخراج ها بر اکثریت قریب به اتفاق تیم Destiny و همچنین برخی از اعضای تیم ماراتن و همچنین برخی از کارکنان سونی که در کنار Bungie کار می کردند، تأثیر می گذارد. در حالی که Destiny 2 دیگر فعالانه کار نمیکند، Bungie به تولید محتوای جدید برای Marathon ادامه میدهد و با حالت آزمایشی PvE شروع میکند و به زودی عرضه میشود. فراتر از آن، Bungie میگوید که پروژههای جدید «چندین» در حال رشد است، اما مشخص نیست که آیا هر یک از آنها به Destiny مرتبط هستند یا خیر.
Bungie در مورد تعداد گزارش شده کارمندان آسیب دیده یا در مورد ترک ترومن اظهار نظری نکرده است. این شرکت گفته است که در تاریخ بعدی اطلاعات بیشتری در مورد برنامه های آینده خود به اشتراک خواهد گذاشت.
KitGuru میگوید: Bungie اکنون یک استودیوی بسیار بسیار کوچکتر از یک سال پیش است و تقریباً ۷۵٪ کوچکتر از آنچه تحت Activision در سال اول Destiny 2 بود، که احتمال ساخت Destiny 3 آینده را بیش از پیش غیرممکن میکند.
(برچسبها برای ترجمه) خبرهای bungie