کپکام نور جدیدی را بر Resident Evil Requiem، سومین ورودی آتی در حماسه مدرن رزیدنت اویل، با نظرات تهیه‌کننده‌ها به یک تجربه ترسناک‌تر و سنتی‌تر از بقا اشاره کرده است.

صحبت کردن با Start را فشار دهیدماساتو کومازاوا، تهیه‌کننده، گفت که هدف تیم این بود که «هورور را دوباره به وحشت بقا برگرداند»، و رویکرد اکشن سنگین روستای رزیدنت اویل را به نفع تنش، کمیابی و جو پشت سر گذاشت.

Requiem به‌عنوان نتیجه‌گیری برای قوس زمستانی تأیید می‌شود و رشته‌های روایت معرفی شده در Resident Evil 7 را به هم گره می‌زند و در ورودی‌های بعدی گسترش می‌یابد. سازنده «پاسخ‌های مورد انتظار» را برای طرفدارانی که از سال ۲۰۱۷ این خط داستانی را دنبال کرده‌اند، کنایه زد، در حالی که بازی را به‌عنوان سکوی راه‌اندازی برای دوره بعدی بازی‌های Resident Evil قرار داد.

اتمسفر در طراحی، با نورپردازی، صدا و داستان گویی محیطی برای ایجاد ناراحتی مورد استفاده قرار می گیرد. مبارزه همچنان بخشی از فرمول است، اما منابع محدود خواهد بود و بازیکنان را مجبور به انتخاب های دشوار می کند. کومازاوا گفت: “ما می خواهیم بازیکنان دوباره احساس آسیب پذیری کنند”، و اشاره کرد که کمبود یک انتخاب طراحی عمدی برای افزایش تنش و پاداش دادن به کاوش دقیق است. این تاثیرات شامل Resident Evil 2 و Resident Evil 4 می شود، هرچند کپکام تاکید کرد که Requiem یک بازگشت به عقب نیست. در عوض، بازی مکانیک های کلاسیک را با ارائه مدرن ترکیب می کند تا هم برای طرفداران قدیمی و هم برای تازه واردان جذاب باشد.

بازی Resident Evil Requiem قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری X/S، رایانه‌های شخصی (استیم و اپیک گیمز استور) و نینتندو سوییچ ۲ منتشر شود.

کیت گورو می‌گوید: آیا با بازی‌های مدرن Resident Evil همگام بوده‌اید؟ آیا مشتاقانه منتظر Requiem هستید؟

The post Resident Evil Requiem سه گانه را با بازگشت به گیم پلی ترسناک بقا خواهد بست اولین بار در KitGuru ظاهر شد. (برچسب‌ها برای ترجمه

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری :