امروز NVIDIA به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای Nvidia ACE و RTX در Unreal Engine اعلام کرده است. برای شروع، ACE اکنون از مدل زبان کوچک منبع باز Qwen-B3 پشتیبانی می‌کند و توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا NPCهای بلادرنگ مبتنی بر هوش مصنوعی را روی دستگاه درون بازی‌ها استقرار دهند. در سمت RTX، انویدیا RTX Mega Geometry را برای بهبود بیشتر دنیای بازی‌ها معرفی کرده است.

NVIDIA ACE اکنون از مدل زبان کوچک (SLM) منبع باز Qwen3-8B پشتیبانی می‌کند و توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا کاراکترهای پویا و بی‌درنگ NPC را روی دستگاه در بازی‌های رایانه شخصی مستقر کنند. مدل منبع باز Qwen3-8B AI اکنون از طریق NVIDIA ACE به عنوان یک پلاگین استنتاج درون بازی (IGI) SDK در دسترس است، که خط لوله را ساده می کند و استنتاج هوش مصنوعی و پردازش گرافیکی را برای عملکرد سریع بازی بهینه می کند.

NVIDIA همچنین مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های جدید را برای NVIDIA RTX Branch of Unreal Engine (NvRTX) منتشر کرده است، از جمله نسخه Unreal Engine 5.6.1، RTX Mega Geometry و بهبود عملکرد ReSTIR PT و بهبود کیفیت تصویر.

نسخه ی نمایشی Bonsai Diorama همراه با نسخه NvRTX 5.6.1 است و RTX Mega Geometry را همراه با استفاده از ReSTIR PT و مجموعه فناوری DLSS 4 به نمایش می گذارد:

چندین پیشرفت در هسته IGI SDK انجام شده است، از جمله افزودن Magpie Flow برای بلادرنگ، تبدیل متن به گفتار روی دستگاه با پشتیبانی چند زبانه به زبان اسپانیایی و آلمانی، معرفی آداپتورهای MultiLoRA برای پشتیبانی از تنظیم دقیق وزن‌های مدل با حداقل سربار محاسباتی، و CUDA در پشتیبانی گرافیکی برای بهینه‌سازی بارهای کاری Vulkan. می توانید آخرین IGI SDK و افزونه ها را دانلود کنید اینجا.

KitGuru می گوید: نظر شما در مورد آخرین اعلامیه های Nvidia چیست؟

پست Nvidia به‌روزرسانی‌های RTX را در Unreal Engine و Nvidia ACE به‌روزرسانی می‌کند اولین بار در KitGuru ظاهر شد. (برچسب‌ها به ترجمه) ace

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری :