Grasshopper Manufacture تایید کرده است که سومین “Grasshopper Direct” خود را هفته آینده پخش خواهد کرد، در حالی که این نمایش قرار است در درجه اول بر روی عنوان اکشن آینده خود، Romeo Is a Dead Man تمرکز کند.

این پخش قرار است در روز جمعه، ۵ دسامبر، ساعت ۱۰ صبح JST (1 AM BST) در کانال رسمی یوتیوب استودیو پخش شود. طبق بیانیه مطبوعاتی، ویترین نگاهی از پشت صحنه به توسعه و نمایش گیم پلی جدید خواهد داشت.

عنوانی که برای اولین بار در اوایل سال جاری در طول بازی State of Play منتشر شد، به عنوان یک بازی اکشن علمی تخیلی بیش از حد خشونت توصیف شده است. Grasshopper Manufacture آن را به‌عنوان «خونین‌ترین بازی اکشن خود» بازاریابی می‌کند که دارای یک سیستم جنگی است که اسلحه گرم و شمشیربازی را با هم ترکیب می‌کند.

پیش‌فرض روایت، قهرمان داستان، رومئو، را دنبال می‌کند که پس از یک تجربه نزدیک به مرگ که همزمان با گسست در پیوستار فضا-زمان است، به عنوان یک مامور ویژه بین‌بعدی استخدام می‌شود. به عنوان یک عامل، بازیکنان وظیفه دارند مجرمان تحت تعقیب را در این ابعاد شکسته شکار کنند. Romeo Is a Dead Man در حال حاضر یک پنجره عرضه در سال ۲۰۲۶ را هدف قرار داده است و عرضه آن برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X|S و رایانه شخصی از طریق Steam تایید شده است.

کیت گورو می گوید: آیا کنجکاو هستید که رومئو مرد مرده است؟ آیا شما ویترین را تماشا خواهید کرد؟

پست Grasshopper Manufacture رویدادی را با تمرکز بر “رومئو مرد مرده است” اعلام کرد اولین بار در KitGuru ظاهر شد. (برچسب‌ها به ترجمه)مستقیم

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری :