پس از چند دور اخراج ، Bungie مجبور شد تغییرات اساسی در نحوه برخورداری از گسترش و محتوای فصلی در سرنوشت ۲ ایجاد کند. به جلو حرکت می کنیم ، ما دو گسترش “اندازه متوسط” در سال را دریافت می کنیم ، با دو “فصل”. با نگاهی به شماره های بخار بازی ، به طور فزاینده ای روشن می شود که این نقشه راه جدید محتوای جدید به سادگی کار نمی کند.

این هفته ، Destiny 2 از زمان اولین بازی در Steam ، کمترین تعداد بازیکن همزمان خود را به دست آورد و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن در سراسر جهان وارد سیستم شدند. این یک قطره نسبتاً بزرگ از اوج بازیکن همزمان بیش از ۱۰۸،۰۰۰ بازیکن است که آخرین گسترش ، The Edge of Fate ، در ماه ژوئن آغاز شد.

در مقایسه با انتشار شکل نهایی ، تعداد بازیکن همزمان بیش از ۶۰ ٪ کاهش یافته است. شکل نهایی بیش از ۳۰۰،۰۰۰ بازیکن همزمان در Steam را در هنگام پرتاب به ارمغان آورد. شکل نهایی فینال بزرگ قوس ۱۰ ساله داستانی Destiny بود ، بنابراین بسیاری از بازیکنان به عقب پریدند تا آن را تا آخر ببینند. یک سوم از این بازیکنان برای حاشیه سرنوشت گیر کرده اند ، اما اکنون ، آنها به سرعت در حال ترک در حال ترک هستند.

بونگی با تأیید اینکه دیگر بازنشانی برق وجود نخواهد داشت ، با شروع گسترش Renegades در ماه دسامبر ، دیگر “تنظیم مجدد قدرت” وجود نخواهد داشت. با این حال ، باید کارهای بیشتری انجام شود و حتی اگر مسئله “سنگ زنی” برطرف شود ، بنگی همچنان فاقد محتوای داستان فصلی خواهد بود و دنیای سرنوشت را به موقع بین گسترش می گذارد.

کیتگورو می گوید: Destiny 2 به وضوح به یک دیوار برخورد کرده است. پخش کننده جدید هنوز هم ظالمانه است ، در حال آماده سازی و دسترسی به محتوای سطح بالا مانند RAID ها هنوز یک آشفتگی است و حتی سازندگان محتوای اختصاصی بازی شروع به ترک می کنند. در این زمان ، به نظر می رسد که عاقلانه ترین حرکت این است که قبل از بازگشت با Destiny 3 ، یک بازی جدید که تمام بدهی های فناوری را از ورودی های قبلی کاهش می دهد ، استراحت کند و همه چیز را تازه کند.

The Post Destiny از زمان شروع اولین بار در Kitguru به پایین ترین تعداد پخش کننده بخار برخورد می کند. (tagstotranslate) Bungie

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری :