AMD تأیید می کند که مجموعه FSR Redstone ماه آینده راه اندازی می شود – KitGuru
جنرال موتورز و معاون AMD، Jack Huynh، یک تیزر ویدیویی منتشر کرده است که راه اندازی قریب الوقوع جدیدترین نسخه FSR این شرکت با نام Redstone را تایید می کند. بهروزرسانی Redstone نشاندهنده مهمترین تغییر معماری در تاریخ FSR است که کاملاً به یادگیری ماشین و شتاب هوش مصنوعی متمایل است.
را تیزر علاوه بر چند قطعه بازی در لوگوی “FSR” و تاریخ اعلامی که برای ۱۰ دسامبر برنامه ریزی شده است، چیز زیادی نشان نمی دهد. در این اعلامیه، انتظار داریم که AMD اطلاعات بسیار بیشتری در مورد نحوه عملکرد FSR Redstone، اینکه آیا به طور کامل جایگزین FSR 4 خواهد شد، چه پردازندههای گرافیکی با آن سازگار خواهد بود و چه عناوین دیگری Redstone به غیر از Call of Duty: Black Ops 7 در دسترس خواهد بود، افشا کند.

برای کسانی که نمی دانند FSR Redstone چیست، بر اساس وضوح فوق العاده یادگیری ماشین ارائه شده با FSR 4 ساخته شده است و سه نوآوری کلیدی را اضافه می کند. ابتدا، AMD FSR Ray Regeneration از یک شبکه عصبی برای بازسازی و فیلتر کردن نویز با فرکانس بالا از دادههای ردیابی پرتو استفاده میکند. این شبیه به Nvidia DLSS 3.5 Ray Reconstruction عمل میکند و به بهبود کیفیت بازتاب و پاکسازی مصنوعات از ردیابی پرتوهای نمونهبرداری پراکنده کمک میکند. این ویژگی قبلاً در حالت محدود و اولیه در Call of Duty: Black Ops 7 دیده شده است.
دوم، ما حافظه پنهان تابش عصبی داریم، که به طور مداوم نحوه انتشار نور در یک صحنه را یاد میگیرد و به سیستم اجازه میدهد تا روشنایی غیرمستقیم را پیشبینی و ذخیره کند. این طراحی شده است تا به طور قابل توجهی هزینه محاسباتی اجرای روشنایی جهانی ردیابی پرتو را کاهش دهد. در نهایت، ML Frame Generation نشاندهنده تکامل قابلتوجهی از فناوری درونیابی مورد استفاده در FSR 3 است. این مدل جدید از یادگیری ماشینی با آگاهی زمانی و مکانی یکپارچه برای تولید فریمهای میانی بسیار دقیق استفاده میکند.
KitGuru میگوید: دوست دارید کدام بازیها را ببینید که از FSR Redstone پشتیبانی میکنند؟
پست AMD تایید کرد که مجموعه FSR Redstone در ماه آینده راه اندازی می شود اولین بار در KitGuru ظاهر شد. (برچسبها به ترجمه) ۱۰ دسامبر