AMD اولین بازی FSR Ray Regeneration را با Black Ops 7 – KitGuru آغاز کرد
AMD به توسعه فناوری Super Resolution FidelityFX خود ادامه داده است و از زمانی که برای اولین بار با راه اندازی FSR 4 عرضه شد به یک راه حل مبتنی بر یادگیری ماشین تبدیل شد. این شرکت اکنون در حال ارائه فاز بعدی نقشه راه ارتقا یافته ML خود با نام “Redstone” است که با ویژگی طراحی شده برای بهبود کیفیت ردیابی پرتو شروع می شود.
همانطور که توسط تو/حضرت الله و بعدا توسط جک هوین، SVP و GM Computing and Graphics در AMD، اولین بازی ای که از مجموعه Redstone استفاده کرد، Call of Duty: Black Ops 7 است که Rey Regeneration را به ترکیب اضافه می کند. با این حال، تنها کارتهای گرافیک نسل فعلی Radeon میتوانند از این ویژگی استفاده کنند.

این یک حذفکننده بیدرنگ مبتنی بر یادگیری ماشین است که برای تقویت جلوههای ردیابی پرتو، از جمله نور و بازتاب طراحی شده است. با تلاش برای کاهش هزینههای رندر از طریق نمونهبرداری پراکنده و در عین حال کاستن از تاری که اغلب با حذفکنندههای سنتی همراه است، مشابه بازسازی اشعه انویدیا عمل میکند.
در Black Ops 7، بازیکنان با سختافزار پشتیبانی شده، گزینه جدیدی را در بخش «Ray Tracing Denoiser» در منوی تنظیمات پیدا میکنند، جایی که بازی پیشنهاد میکند آن را با ارتقاء مقیاس FSR 4 جفت کنید. برای فعال کردن این ویژگی، کاربران باید ابتدا درایور تازه منتشر شده AMD Software Adrenalin Edition 25.11.1 را نصب کنند.
KitGuru می گوید: آیا سیستم شما برای بازسازی اشعه FSR آماده است؟ آیا فناوری جدید را در Black Ops 7 امتحان خواهید کرد؟
پست AMD اولین بازی FSR Ray Regeneration را با Black Ops 7 آغاز کرد اولین بار در KitGuru ظاهر شد. (برچسبها برای ترجمه)amd