طبق گزارش‌ها، توسعه‌دهندگان Quantic Dream این هفته اعتصاب را آغاز کرده‌اند و از مدیریت خواسته‌اند که منابع را به سمت تیم Star Wars Eclipse هدایت کنند. بیش از ۱۰۰ توسعه‌دهنده که قبلاً روی Spellcasters Chronicles کار کرده‌اند، در زمانی که تیم Star Wars Eclipse به شدت به دست‌های اضافی نیاز دارد، بدون پروژه فعال مانده‌اند.

به گفته تعدادی از کارمندان Quantic Dream که با این رسانه فرانسوی صحبت می کنند بازی Kult، هدف این اعتصاب متقاعد کردن مدیریت برای واگذاری مجدد توسعه دهندگان Spellcasters Chronicles به Star Wars Eclipse است. منابع، تیم Eclipse را به شدت کم کار می دانند و پیشرفت در بازی به کندی پیش می رود. به گفته دست اندرکاران، آوردن تیم Spellcasters به ​​Eclipse نیروی انسانی لازم برای حرکت به جلو با سرعت معقول را می دهد.

توسعه دهندگان همچنین اشاره می کنند که یک ماه از تعطیلی Spellcasters Chronicles می گذرد. در طی آن زمان، کارکنان آسیب دیده می توانستند در مورد ابزارهای داخلی و خطوط لوله Eclipse آموزش ببینند و پروژه را در موقعیت بسیار سالم تری امروز قرار دهند. در عوض، بسیاری از این کارگران هفته‌ها را با کار کم یا بدون کار اختصاص داده‌اند در حالی که منتظر تصمیم مدیریت برای آینده خود هستند.

گزارش Game Kult شامل شهادت چندین کارمند است که می گویند هدف از اعتصاب “نجات” Star Wars Eclipse است نه مانع آن. آنها هشدار می دهند که اگر برنامه افزونگی برنامه ریزی شده اجرا شود، بازی را نمی توان در وضعیت فعلی خود به پایان رساند. برخی نیز نسبت به ساختار Quantic Dream از بالا به پایین ابراز ناامیدی کردند و ادعا کردند که مسیر نامشخص و کارهای دور ریخته شده قبلاً توسعه را کند کرده است.

KitGuru می گوید: پنج سال از زمان معرفی Star Wars Eclipse می گذرد اما هنوز به انتشار بازی نزدیک نشده است. در بازار فعلی بازی، این نوع زمان صرف شده با بازدهی اندک می تواند حکم اعدام برای یک استودیو باشد.

حامی شوید!

(برچسب‌ها به ترجمه

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری :