سال ۲۰۲۶ سال افزایش قیمت بوده است، پلی‌استیشن، نینتندو، استیم و ایکس‌باکس همگی شاهد افزایش قیمت‌های سخت‌افزاری خود به شکلی بوده‌اند. مایکروسافت تایید کرده است که قیمت Xbox را برای سومین بار در ۱۲ ماه گذشته افزایش داده است.

رفتن به وبلاگ Xbox Wire آنها برای انتشار این خبر، مایکروسافت تأیید کرد که قیمت تمام SKU کنسول‌های سری آنها از اول آگوست افزایش می‌یابد و نوشت: «قیمت کنسول‌های XBOX برای مدل‌های ۵۱۲ گیگابایتی ۱۰۰ دلار آمریکا و برای مدل‌های ۱ ترابایتی ۱۵۰ دلار آمریکا افزایش می‌یابد. همچنین مدل ۲ ترابایتی خود را غروب خواهیم کرد».

با توجه به این واقعیت که قبلاً قیمت ها را افزایش داده بودند، نامه ادامه دارددر اکتبر گذشته، ما قیمت کنسول XBOX را ۲۰ تا ۷۰ دلار در ایالات متحده افزایش دادیم. امیدوار بودیم افزایش قیمت دیگری لازم نباشد، و ما چندین ماه گذشته را با تامین کنندگان بر روی گزینه ها کار کرده ایم. متأسفانه، قیمت حافظه و حافظه کنسول بیش از ۲.۵ برابر افزایش یافته است و ما انتظار داریم تا پاییز ۲۰۲۷ دو برابر شود.

ایکس باکس مایکروسافت

آشا شارما قبلاً در مورد وضعیت سخت افزاری مایکروسافت اخیرا صحبت کرده بود، و بنابراین چندان تعجب آور نیست. با توجه به اینکه سری X در سال ۲۰۲۰ با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه شد و به زودی تقریباً دو برابر آن با قیمت ۸۹۹ دلار خواهد بود، این سوال پیش می‌آید که چقدر ممکن است کارها بیشتر شود.

ظاهرا در تلاش برای کاهش تنش ها، مایکروسافت نیز اعلام کرد که آنها راه‌های جدیدی را برای خرید سری X/S معرفی می‌کنند – طرح آن را «اکنون بخر، بعداً پرداخت کن» را بهبود می‌بخشند و در عین حال تلاش می‌کنند تأمین مالی بدون بهره را نیز گسترش دهند.

صرف نظر از این موضوع، سری S به زودی با قیمت ۵۵۹ دلار برای مدل ۱ ترابایتی و سری X تا ۸۹۹ دلار، برای یافتن شخصی که مایل به خرید یک کنسول در حال حاضر باشد، سخت خواهید بود.

کیت گورو می گوید: نظر شما در مورد این افزایش قیمت ها چیست؟ آیا ایکس‌باکس‌ها دیگر حتی فروخته می‌شوند؟ چقدر طول می کشد تا بالاخره حباب هوش مصنوعی بترکد؟ در زیر به ما اطلاع دهید

حامی شوید!

(برچسب‌ها برای ترجمه

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری :