Bungie اخراج کارکنان را پس از بهروزرسانی نهایی Destiny – KitGuru تأیید کرد
Bungie تأیید کرده است که در حال انجام یک تلاش بزرگ برای کاهش است، که پایان توسعه Destiny 2 و تغییر قابل توجهی در برنامههای آینده استودیو است. این اعلامیه پس از انتشار آخرین بهروزرسانی محتوای Destiny 2 در اوایل این ماه منتشر شد.
همانطور که توسط بازی داخلیهرمن هالست، رئیس استودیوی پلی استیشن در یک یادداشت داخلی به کارکنان اطلاع داد که «بیشتر تیم Destiny و برخی از افراد تیم ماراتن رها خواهند شد». گزارشهای قبلی حاکی از آن بود که فقط تیم Destiny تحت تأثیر قرار خواهد گرفت، اما سونی اکنون تأیید کرده است که اخراجها فراتر از این گروه خواهد بود. سونی از آن زمان یادداشت هالست را به صورت عمومی منتشر کرد.
Bungie صادر شد بیانیه خودش با اذعان به مقیاس بازسازی، گفت: “با اندوه فراوان، کاهش نیرو را در حالی که Bungie را سازماندهی مجدد می کنیم، اعلام می کنیم.” این استودیو اضافه کرد که Destiny 2 “در چند سال گذشته کمتر از انتظارات بود” و “نمیتوانست به اندازه قبلی ما به کار خود ادامه دهد” با پروژههای آینده که هنوز در مراحل اولیه هستند.
این با گزارش های قبلی مبنی بر اینکه Bungie بیشتر منابع خود را به دنبال به روز رسانی نهایی Destiny 2 به سمت Marathon منتقل می کند، مطابقت دارد. قبل از تایید امروز، منابع اشاره کرده بودند که Bungie در حال آماده شدن برای اخراج گسترده در تابستان امسال است، اگرچه استودیو تعداد کارمندان را فاش نکرده است. شایعات قبلی حاکی از آن بود که این کاهش می تواند تا ۵۰ درصد باشد که تقریباً ۴۰۰ کارمند خواهد بود.
Bungie میگوید که در آینده بیشتر درباره آینده خود به اشتراک میگذارد، اما در حال حاضر، استودیو بر روی حمایت از افرادی که تحت تأثیر بازسازی قرار گرفتهاند، متمرکز است. استودیو گفت: “ما می دانیم که این تصمیم تأثیر عمیقی بر افراد آسیب دیده، خانواده ها، دوستان و هم تیمی های آنها دارد.” Bungie اضافه کرد که از کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته اند تشکر می کند و “امیدوار است شما نیز همین کار را انجام دهید”.
KitGuru میگوید: Bungie با عرضه Marathon به هدف دیرینهاش برای تبدیل شدن به یک استودیوی چند بازی دست یافت، اما خیلی دوام نیاورد و مطمئناً آنطور که کسی انتظار داشت به پایان نرسید.
(برچسبها به ترجمه) خبرهای bungie