بنیانگذار Sucker Punch Productions پس از تقریبا ۳ دهه استودیو را ترک می کند – KitGuru
در سالهای اخیر، شاهد بودهایم که تعدادی از توسعهدهندگان و بنیانگذاران کهنه کار، مشاغل دیرینه خود را ترک کردهاند، یا به دنبال تلاشهای دیگری باشند یا صرفاً بازنشسته شوند. پیروی از تد پرایس شرکت Insomniac Games اوایل سال جاری، برین فلمینگ، یکی از بنیانگذاران Sucker Punch Productions، اکنون پایان کار خود را در پلی استیشن اعلام کرده است.
اعلام رسمی از طریق یک بیانیه مطبوعاتیسونی اینتراکتیو اینترتینمنت تایید کرد که “پس از نزدیک به سه دهه کمک به زنده کردن فرنچایزهای نمادین مانند Sly Cooper، inFAMOUS، Ghost of Tsushima و Ghost of Yōtei، برایان فلمینگ اعلام کرد که رهبری استودیو Sucker Punch را به نسل جدیدی منتقل می کند.”
اگرچه این برای بسیاری تعجب آور است، اما ظاهرا تلاش ها برای واگذاری سلطنت برای مدتی طولانی ادامه داشته است. با اضافه شدن سونیدر طول سال گذشته، برایان با استودیوی پلی استیشن همکاری نزدیکی داشته است تا اطمینان حاصل شود که Sucker Punch در بهترین دست ها در حال حرکت به جلو با پایه ای قوی برای موفقیت مستمر استودیو است.

به آغاز سال ۲۰۲۶ بیایید، ساکر پانچ اکنون توسط هدایت خواهد شد “رهبران خلاق و فنی قدیمی جیسون کانل و آدریان بنتلی” به عنوان بخشی از نقش مشترک (چیزی که ما با دیگر استودیوهای شخص اول پلی استیشن دیده ایم). با این حال، به نظر می رسد که کانل نقش خود را به عنوان کارگردان خلاق در کنار نیت فاکس نیز حفظ خواهد کرد.
همانطور که گفته شد، این اولین جدایی بزرگ سال از PlayStation نیست، با موسس Insomniac Games تد پرایس استودیو را در ژانویه ترک کرد; به همین ترتیب پس از ۳۰ سال خدمت. در حالی که این تیم ها پس از بازنشستگی رهبران قدیمی خود در دستان خوبی باقی مانده اند، با این وجود، دیدن جدایی یک چهره بزرگ دیگر تلخ است.
KitGuru می گوید: بازی Sucker Punch مورد علاقه شما چیست؟ آیا استودیو در دستان خوبی است؟ نظرات خود را در زیر با ما در میان بگذارید.
پست بنیانگذار Sucker Punch Productions پس از تقریبا ۳ دهه استودیو را ترک کرد اولین بار در KitGuru ظاهر شد. (برچسبها برای ترجمه