بازی RPG جهان باز جدید NetEase، Where Winds Meet، راه اندازی گسترده ای داشته است و بیش از ۲ میلیون بازیکن را در روز اول خود جذب کرده است. عنوان رایگان بازی تنها در Steam به بیش از ۱۹۳۰۰۰ بازیکن همزمان رسید. با این حال، با توجه به اینکه این بازی روی پلی استیشن ۵ نیز موجود است، تعداد کل بازیکنان به طور قابل توجهی بیشتر است.

این راه‌اندازی روند بازی‌های مبتنی بر اسطوره‌های چینی را ادامه می‌دهد که پس از موفقیت عناوینی مانند Black Myth: Wukong و Wuchang: Fallen Feathers در سال گذشته، مخاطبان عمده‌ای را در غرب پیدا می‌کنند. در روز اول، مطابق با توسعه دهندهبازی به بیش از ۱۷۰۰۰۰ بازیکن در Steam رسید، اما این تعداد روز بعد به ۱۹۳۰۰۰ افزایش یافت. SteamDB.

در Steam، Where Winds Meet دارای رتبه “بسیار مثبت” از تقریبا ۱۵۰۰۰ بررسی (در زمان نگارش) است. بازیکنان به طور گسترده ای ارزش تولید بالای دنیای باز آن را ستایش می کنند و خاطرنشان می کنند که این بازی بیشتر شبیه یک محصول ممتاز است تا یک بازی رایگان. داستان کمپین تک نفره و سیستم‌های عمیق و پیچیده نیز به عنوان نقاط قوت برجسته شده‌اند، اگرچه برخی از بازیکنان جدید در ابتدا عمق بازی را دلهره‌آور می‌دانند.

با این حال، یک ویژگی خاص به شدت تفرقه‌انگیز است. جایی که Winds Meet از چت ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی برای برخی از NPC های خود استفاده می کند، انتخابی که برخی از بازیکنان طرفدار آن نیستند. اگرچه بازی به وضوح مشخص می کند که کدام NPC ها مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، بسیاری از بازیکنان احساس می کنند که این ویژگی از واقع گرایی بازی می کاهد و غوطه وری را در هم می شکند.

KitGuru می گوید: آیا قبلاً Where Winds Meet را امتحان کرده اید؟ در مورد NPC های مجهز به هوش مصنوعی چه احساسی دارید؟

پست Where Winds Meet برای ۲ میلیون بازیکن راه اندازی شد اولین بار در KitGuru ظاهر شد. (برچسب‌ها به ترجمه) ۲ میلیون بازیکن همزمان

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری :