Tactical Adventures، استودیو سازنده بازی RPG Solasta: Crown of the Magister که از D&D الهام گرفته شده است، فاش کرد که پنجره انتشار زودهنگام برای دنباله آن به تعویق افتاده است. Solasta II که در نمایشگاه گیمینگ Galaxies معرفی شد، اکنون قرار است در اوایل سال ۲۰۲۶ به Steam Early Access وارد شود، با کمی تاخیر نسبت به پنجره اولیه ۲۰۲۵.

این دنباله نشان‌دهنده یک جهش فنی قابل توجه برای این سری است و از موتور Unity استفاده شده در نسخه اصلی به موتور گرافیکی بسیار پیشرفته‌تر Unreal Engine 5 دور می‌شود. ارتقاء بصری بلافاصله آشکار می‌شود، اگرچه این سوئیچ موتور ممکن است به قیمت تغییرپذیری گسترده‌ای باشد که بازی اول از آن لذت می‌برد. برای کسانی که مشتاق دیدن موتور جدید در عمل هستند، یک نسخه نمایشی دو ساعته در حال حاضر در دسترس است تا آن را امتحان کنند بخار.

Solasta II همچنان بر اساس مجموعه قوانین Dungeons & Dragons SRD 5.1 است که نویدبخش مبارزات تاکتیکی نوبتی معتبر است. در این داستان، بازیکنان به قاره دوردست Neokos می‌روند تا با یک تهدید مرموز جدید، Shadwyn، با صداپیشگی Amelia Tyler، راوی Baldur's Gate 3 مقابله کنند.

فراتر از نبردهای تاکتیکی، این دنباله راه جدیدی را برای کشف دنیای خود معرفی می کند. Tactical Adventures تایید کرده است که Solasta II دارای یک نقشه جهان آزاد قابل کاوش است که به بازیکنان اجازه می دهد قاره نئوکو را با سرعت خود کشف کنند. جزئیات بیشتر در مورد این سیستم جدید طی یک جریان اجتماعی ویژه که برای سه شنبه، ۲۸ اکتبر برنامه ریزی شده است، به اشتراک گذاشته خواهد شد، جایی که توسعه دهندگان نقشه را به نمایش خواهند گذاشت و به سوالات طرفداران پاسخ خواهند داد.

KitGuru می‌گوید: اگرچه تاخیر کوتاه ممکن است برای برخی ناامیدکننده باشد، حرکت به Unreal Engine 5 و وعده دنیای بازتر، Solasta II را به چشم‌اندازی هیجان‌انگیز برای طرفداران RPG‌های تاکتیکی تبدیل می‌کند.

پست دسترسی اولیه Solasta II به Q1 2026 منتقل شد اولین بار در KitGuru ظاهر شد. (برچسب‌ها به ترجمه

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری :