«عامل» انحصاری PS3 Rockstar مدت‌ها در بلاتکلیفی وجود داشت و از زمان معرفی آن در سال ۲۰۰۹ چیزی از بازی دیده نشد. سرانجام پس از بیش از یک دهه، لغو بازی تایید شد. از آن زمان، اعضای سابق تیم شروع به صحبت صریح‌تر در مورد Agent کرده‌اند، و دن هاوسر، بنیانگذار خود Rockstar Games، اکنون در مورد این موضوع بحث می‌کند.

در مصاحبه با لکس فریدمن (و توسط VGC رونویسی شده استنویسنده سابق Rockstar و یکی از بنیانگذاران استودیو Dan Houser به صراحت در مورد عامل انحصاری PS3 صحبت کرد و فاش کرد که “ما روی تکرارهای متعدد یک بازی جاسوسی جهان باز زیاد کار کردیم و هرگز با هم جمع نشدیم.”

ارائه زمینه اضافی، هاسر ادامه داد“این تقریباً پنج تکرار مختلف داشت. به این نتیجه رسیدم که کار نمی کند – و گاهی به آن فکر می کنم، گاهی اوقات در رختخواب دراز می کشم و به آن فکر می کنم – و به این نتیجه رسیده ام که چیزی که آنها را به عنوان داستان های فیلم واقعاً خوب می کند باعث می شود آنها به عنوان بازی ویدیویی کار نکنند. ما باید فکر کنیم که چگونه این کار را به روشی متفاوت به عنوان یک بازی ویدیویی انجام دهیم.”

عامل Rockstar

علیرغم عدم لغو رسمی بازی تا سال ۲۰۲۱، هاوسر ادعا کرد که بازی هرگز از مراحل اولیه توسعه خارج نشد. بیان می کند: “نمی‌دانم چه می‌شد، زیرا ما هرگز به اندازه‌ای نبودیم که حتی یک داستان درست روی آن بسازیم. ما کارهای اولیه‌ای را انجام می‌دادیم که شما جهان را راه‌اندازی می‌کردید، و هرگز واقعاً پای خود را در هیچ یک از آنها پیدا نکرد.”

با توجه به عدم وجود جزئیات توسعه ای که قبلاً در مورد عامل بدبخت وجود داشت، بسیار جالب است که دقیقاً بدانید چرا این پروژه هرگز به وجود نیامد.

کیت گورو می گوید: چقدر امید داشتید که Agent دوباره فاش شود؟ آیا توضیح هاوسر برای شما منطقی است؟ آیا دوست دارید راک استار امروزی را ببینید که برای بار دوم تلاش می کند تا یک بازی جاسوسی بسازد؟ در زیر به ما اطلاع دهید

پستی که یکی از بنیانگذاران Rockstar فاش می‌کند که چرا «عامل» انحصاری PS3 منتشر نشد، اولین بار در KitGuru ظاهر شد. (برچسب‌ها به ترجمه) agent

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری :