بر کسی پوشیده نیست که Destiny 2 سال بدی را پشت سر گذاشته است. الحاق بازی Edge of Fate در بین بازیکنان قدیمی به خوبی ظاهر نشد و برای آوردن بازیکنان جدید کار چندانی انجام نداد. اکنون، کارگردان Destiny 2 اعتراف کرده است که این الحاقیه نتوانسته است ارائه شود.

در مصاحبه اخیر با IGNتایسون گرین، کارگردان فعلی Destiny 2 اعتراف کرد که The Edge of Fate نتوانسته است انتظارات را چه در داخل و چه در بین بازیکنان برآورده کند. جالب اینجاست که او همچنین به این موضوع اشاره کرد که چگونه طرف تجاری Bungie انتظارات متفاوتی از بازی پس از The Final Shape داشته است.

گرین قبل از اذعان به این که بلافاصله پس از آن که بازیکنان پس از رضایت از پایان داستان در آن بسط، افت «بزرگ» جمعیت را ترک کردند، گفت: «شکل نهایی همه چیز را به اوج رساند، جایی که مانند یک پایان فوق‌العاده است که بسیاری از رشته‌ها را گره می‌زند». با این حال، او سپس اضافه می کند که این “از منظر تجاری برنامه نبود”. بانجی هنوز «می‌خواهد به ساخت Destiny ادامه دهد» و هنوز «داستان‌های زیادی برای گفتن در این جهان» دارد.

این داستان‌ها با The Edge of Fate شروع شد و «حماسه» جدیدی را برای Destiny آغاز کرد که حول محور The Nine، موجودات اثیری و خداگونه در جهان Destiny که اساساً رشته‌های زمان و واقعیت را می‌کشند، متمرکز شد. متأسفانه انتقال به این دوره جدید از Destiny “به خوبی مدیریت نشد”.

فکر می‌کنم به ما درس‌های سختی در مورد خواسته‌های بازیکنانمان آموخته‌ایم، و واقعاً دو نوع بازی زنده وجود دارد: بازی‌هایی که به بازیکنان گوش می‌دهند و پاسخ می‌دهند، و آن‌هایی که نمی‌دهند. و ما نمی‌خواهیم یک بازی زنده مرده باشیم، ما می‌خواهیم به ساختن Destiny ادامه دهیم.»

هفته آینده با راه اندازی الحاقیه اصلی بعدی بازی، Renegades، شاهد تطبیق بانجی با پایه بازیکنان خواهیم بود. در ابتدا، ممکن است بازیکنان با ایده جنگ ستارگان در Destiny ناامید شوند، اما بر اساس آنچه تاکنون دیده‌ایم، نویسندگان Bungie این دو سری را به خوبی در هم آمیخته‌اند، و از قدرت‌های The Nine به عنوان مجرای این کمپین ترکیبی استفاده کرده‌اند که نگهبانان شمشیرهای نوری به کار می‌برند و تلاش می‌کنند یک ابر سلاح را متوقف کنند.

KitGuru می‌گوید: Destiny 2: Renegades در ۲ دسامبر عرضه می‌شود، اما انتظار نداشته باشید که همه مهم‌ترین تغییرات به یکباره انجام شوند. Bungie در گذشته نشان داده است که اجرای برخی ویژگی‌ها به طرز دردناکی کند است. به عنوان مثال، قبل از Lightfall در سال ۲۰۲۲، یک Group Finder درون بازی اعلام شد، اما تا اوایل سال ۲۰۲۴، درست قبل از گسترش The Final Shape، در بازی به پایان نرسید.

پست کارگردان Destiny اعتراف کرد که توسعه Edge of Fate علامت خود را از دست داد اولین بار در KitGuru ظاهر شد. (برچسب‌ها برای ترجمه) bungie

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری :