“هشدار سود” به عنوان FBC مسائل مربوط به راه حل: Firebreak نتواند به هم بیفتد – Kitguru
Remedy Entertainment ، استودیوی فنلاندی در پشت Control و آلن ویک ، پس از چرخش چند نفره خود ، FBC: Firebreak با وجود یک بروزرسانی عمده پس از بازپرداخت ، نتوانسته است به فروش مورد انتظار برسد.
این شرکت اعلام کرد که ۱۴.۹ میلیون یورو اختلال غیرقانونی را به رسمیت می شناسد و نماینده اکثر هزینه های توسعه و انتشار بازی است. در حالی که این اختلال در موقعیت نقدی Remedy تأثیر نمی گذارد ، اما بر چشم انداز مالی ۲۰۲۵ آن تأثیر می گذارد. اکنون استودیو انتظار دارد که سود عملیاتی خود (EBIT) برای سال منفی و زیر ۲۰۲۴ سطح باشد ، و راهنمایی های قبلی را که پیش بینی رشد کرده بود ، معکوس می کند.

به عنوان خال خال توسط میدان فشار، FBC: Firebreak در ابتدا به لطف ورود به خدمات اشتراک مانند PlayStation Plus و Xbox Game Pass ، بیش از یک میلیون بازیکن را به خود جلب کرده بود. با این حال ، تعداد بازیکنان به سرعت کاهش یافت. Remedy در ماه سپتامبر تلاش کرد تا با یک به روزرسانی اصلی ، با عنوان Breakpoint ، همه چیز را تغییر دهد. این به روزرسانی مأموریت های جدید و پیشرفت های مهم و با کیفیت زندگی را معرفی کرده است. این امر معیارهای بازیکن را مطابق با Remedy بهبود بخشید ، اما مسیر فروش بازی را به میزان قابل توجهی تغییر نداده است.
در حالی که ممکن است امسال در واقع امسال پول خود را از دست بدهد ، استودیو چندین پروژه امیدوارکننده در این راه دارد. در حال حاضر ، استودیو در کنترل ۲ در حال توسعه است و همچنان با همکاری Rockstar Games روی بازسازی های Max Payne کار می کند.
کیتگورو می گوید: این ممکن است پیش بینی کننده ترین نتیجه برای این بازی باشد. در حالی که کنترل دارای یک فن فن است ، لزوماً به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند به یک اسپین آف با بودجه بالا نیاز داشته باشد. قبل از راه اندازی ، کمبود مشخصی در مورد بازی FBC Firebreak وجود داشت و نسخه هیچ کاری برای تغییر آن انجام نداد.
The Post Remedy “هشدار سود” به عنوان FBC: Firebreak نتوانست اولین بار در ظاهر شود. (tagstotranslate) FBC (T) Firebreak (T) اخبار (T) سرگرمی راه حل